Només obren pel matí. Jo, com la majoria de la societat, treballa al matí.A la tarda tanquen totes les oficines. No obren ni una tarda de cap setmana. I mira que jo normalment ho faig TOT per Internet.
Però per un temes de Comunitat de Veïns, en principi, havia d'anar físicament a la oficina a fer uns tràmits. Després de MOLT insistir en que jo no podia perdre un matí cada vegada que havia d'anar a la oficina vam quedar que ho podia fer per mail.
Total, només era cobrar una quota comunitària cada tres mesos. Cada trimestre igual. Els hi passo les dades i ells giren la quota.
Doncs ara, el noi que hem feia això ha canviat d'oficina. Comenta que ara està a una altra oficina i això no ho pot fer. Em facilita un mail de la "meva oficina". Però aquest email és erroni i no podia contactar amb la oficina.
A Internet tampoc no facilitaven el mail de la oficina. Total que no podia fer una cosa tan fàcil com girar els rebuts comunitaris.
I així estem. Intentant que BBVA ens cobri la quota comunitària.
Ara, per cobrar comissions i despeses, això si que ho saben fer bé. I sense que ningú els digui res.
Ara estem mirant de canviar-nos i deixar BBVA. Que només ens ha portat problemes i falta de serveis.
Una recomanació: Si heu d'obrir un compte bancari.... que no sigui a BBVA.
Per cert, em fa gràcia la signatura dels seus correus: "Banco 10. Nosaltres responem. Els clients ens recomanen".
Doncs jo he parlat amb moltes persones i tots tenim queixes sobre el servei del BBVA. Tots !!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada